بخش درمان اختلال عملکرد جنسی مردان

خدمات تخصصی بهبود عملکرد جنسی مردان کلینیک سپهرپارسیان

درمان اختلال عملکرد جنسی مردان

داشتن روابط جنسی گرم و سالم از مهمترین دغدغه های ماست. رابطه جنسی یکی از مهمترین پایه های زندگی سالم بوده و می تواند باعث ایجاد شادکامی، جلوگیری از افسردگی ، تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش طول عمر گردد. بروز مشکلات جنسی میان یک زوج سلامت و تداوم خانواده ها را به خطر می اندازد.

اختلال در سلامت جنسی هم برای خود فرد عوارضی نظیر افسردگی، اضطراب، کاهش اعتماد به نفس و انزوا را به همراه دارد و هم باعث بروز مشکل در جدایی از شریک جنسی ، طلاق عاطفی ویا حقوقی ختم شود. در حوزه مسائل خانواده یکی از مهمترین علل افزایش آمار طلاق و مراجعه به مراکز پزشک قانونی، اختلال در عملکرد جنسی مردان است.

دلایل نداشتن میل جنسی

از دلایل اختلال در عملکرد جنسی می توان به اختلال نعوظ، استرس، کم خوابی، تصویر ذهنی نادرست از بدن، داروها و مصرف نادرست الکل نام برد. یک فرض کلی وجود دارد که ناتوانی جنسی نتیجه محتوم افزایش سن است. واقعیت این است که ناتوانی جنسی همیشه به دلیل سن نیست . اگرچه افزایش سن می تواند فرد را مستعد به این بیماری کند، همیشه راههای درمانی متنوعی برای درمان آن وجود دارد.

خدمات قابل ارائه:

  • درمان کاهش میل جنسی
  • درمان قطعی اختلال در نعوظ
  • تغذیه درمانی
  • حرکت درمانی
  • روان درمانی
  • درمان گیاهی
  • مکمل های غذایی

استفاده از دستگاه ED1000

یکی از موثرترین روش های درمان اختلال نعوظ استفاده از دستگاه ED1000 است. این دستگاه یک روش غیرتهاجمی و بودن درد و عوارض است که در طول یکسری مراجعات کوتاه در مطب انجام می شود و نیازی به آرام بخش یا بیهوشی نداشته و به صورت سرپایی انجام می گردد.

هیچگونه عوارض سیستمیک دیگری را برای سایر اعضای بدن و بافت سالم ایجاد نمی کند و موجب ایجاد محدودیت در کار شما نمی شود. شما مجبور نیستید اقدامات پیشگیرانه خاص را بعد از درمان یا قبل از رابطه جنسی انجام دهید و به پرهیز از انجام فعالیت بدنی یا فعالیت جنسی نیازی نیست. بهبود قابل توجه در عملکرد نعوظ آلت تناسلی در ظرف 10-14 روز پس از شروع درمان قابل مشاهده است.

اختلال در نعوظ

از دلایل اختلال در نعوظ که گاهی ناتوانی جنسی نیز نامیده می شود، عدم توانایی مکرر در حفظ نعوظ آلت تناسلی برای برقراری رابطه جنسی است، اختلال نعوظ از لحاظ پزشکی به عنوان یک ناتوانی جزیی یا کامل در نگهداری نعوظ در آلت تناسلی همراه با استحکام مناسب و به اندازه کافی بلند جهت مقاربتی با کیفیت تعریف شده است.آسیب رسیدن به اعصاب، سرخرگها، عضلات صاف و بافت های فیبری که معمولا در نتیجه بیماری حاصل می شود، یکی از متداولترین دلایل ایجاد ناتوانی نعوظ می باشد. این مشکل با بالاتر رفتن سن بیشتر می شود.


ارتباط با واحد اختلال جنسی مردان

05138331701-5
تلفن تماس
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
ایمیل

خبرنامه کلینیک پارسیان

برای دریافت خبرنامه و آفرهای ما عضو شوید