شرکت خدمات گردشگری سلامت سپهر پارسیان

تاریخچه مختصری
از شرکت سپهر پارسیان

 مشهد مقدس به عنوان دومین شهر بزرگ ایران از نظر جمعیتی و دومین کلان شهر زیارتی جهان اسلام به واسطه وجود مضجع شریف امام هشتم(ع) و برخورداری از جاذبه های زیارتی،طبیعی،تاریخی،فرهنگی،حمل و نقل،پذیرایی و درمانی در این شهر باعث شده تا مجموعه های مختلفی اقدام به تدارک امکانات و تجهیزات مناسب جهت ارائه خدمات سلامت و درمانی با قیمت و کیفیت مناسب به گردشگران داخلی،خارجی و همچنین شهروندان مشهدی نمایند.

شرکت بین المللی گردشگری سلامت سپهر پارسیان به عنوان یکی از با سابقه ترین شرکتهای دارای مجوز در حوزه گردشگری سلامت در استان خراسان رضوی که دارای یک کلینیک اختصاصی در حوزه های مختلف مانند ارتوپدی - دندانپزشکی - قلب -  پوست ،مو و زیبایی و بطور کلی زیر ساختهای لازم در درمان کلیه رشته های جراحی و تشخیصی با استفاده از ظرفیتهای بیمارستانها و مراکز درمان استان میباشد..

ماموریت و رسالت
سپهر پارسیان

شرکت بین المللی سپهر پارسیان به سلامتی و تسکین آلام انسانی بدون در نظر گرفتن هر گونه تبعیض اهمیت می دهد و همواره تلاش می کند تا با بهره گری از علوم روز و آموزش های مستمر پرسنل،بهترین و با کیفیت ترین خدمات درمانی و سلامت را به هموطنان و گردشکران خارجی ارائه نماید.

کوشش در جهت برقراری دوستی و صلح پایدار میان ملت ها،افزایش امید به زندگی و شادابی در جامعه و توجه به خواسته های مشتری و احترام به وی،سرلوحه فعالیت های ما می باشد و امید و سلامتی هدیه ای است که در این مجموعه در کمال تواضع و احترام به مراجعین عزیز تقدیم می شود.

تیم IPD سپهرپارسیان

تیم IPD متشکل از افراد متخصص و مسلط به زبان ( عربی و انگلیسی )  وظیفه دارند تاریخچه پزشکی مراجعین را دریافت و پس از یک بازبینی کامل و انجام آزمایشات تشخیصی مرتبط خدمت مورد نیاز را تشخیص می دهند .

همچنین تیم IPD در هر قرار ملاقات پزشکی مراجعه کننده شامل مشاوره و پروسیجرهای تشخیصی و درمانی و هرگونه قرار ملاقات دیگر مورد نیاز را فراهم می کنند و در کنار بیمار به عنوان مترجم حضور دارند تا دستورالعمل های ترخیص و همچنین برنامه درمانی پس از عمل جراحی به خوبی و بدون هیچ نگرانی برای بیمار کنترل و پیگیری شود.

تندیس ها و افتخارات

شرکت سپهرپارسیان با توجه به سابقه طولانی و درخشانی که در حوزه گردشگری سلامت داشته است موفق به دریافت تندیس ها و لوح های افتخار متعددی شده است
تندیس هتل داری ایران
سومین نمایشگاه تخصصی هتلداری
تندیس گردشگری دیجیتال
روز جهانی گردشگری
گردشگری
تندیس گردشگری برای توسعه
تندیس مشهد قطعه ای از بهشت
سازمان میراث فرهنگی و گردشگری

مجوزها و افتخارات

شرکت سپهرپارسیان به عنوان اولین شرکت گردشگری سلامت در کشور اقدام به دریافت مجوزهای رسمی کرده است
وزارت بهداشت و آموزش پزشکی کشور

مجوز شماره 16646/ 400 د وزارت سازمان بهداشت و آموزش پزشکی کشور

سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور

مجوز شماره 18846/128/952 سازمان میراث فرهنگی و گردشگری

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

مجوز شماره 57712 سازمان ثبت اسناد و املاک قوه قضاییه

دبیر خانه گردشگری سلامت
مجوز شماره 585779/93 دبیر خانه گردشگری سلامت
دانشگاه علوم پزشکی کشور

مجوز شماره 346746 دانشگاه علوم پزشکی

سازمان نظام پزشکی کشور

مجوز شماره 623 ت سازمان نظام پزشکی

به مجموعه سپهر پارسیان بپیوندید

اگر شما هم به عنوان یک متخصص علاقمند هستید با ما همکاری داشته باشید لطفا از طریق دکمه زیر باما در ارتباط باشید