جراحی زیبایی دندان

خدمات تخصصی زیبایی دندان کلینیک سپهرپارسیان

جراحی زیبایی دندان

یکی از روش هایی که برای اصلاح طرح لبخند امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد لمینیت دندان است که در نوع سرامیکی و کامپوزیتی می باشد، سوالات متداولی ذهن افرادی که خواهان انجام لمینیت دندان هستند درگیر کرده است که در این مقاله به این سوالات پاسخ داده می شود .

سوالات متداول درباره جراحی زیبایی

  • مواد لمینیت از چه جنسی ساخته شده است ؟

    لمینیت پوسته نازک از نوع کامپوزیت یا سرامیکی است که دارای استحکام بسیار بالایی می باشد و با قرار گیری این پوسته بروی دندان فرم زیبایی در دندان ها ایجاد می شود .
  • لمینیت سرامیکی بهتر است یا کامپوزیتی ؟

    این سوال یکی از سوالات متداولی است که مطرح می شود ، لمینیت سرامیکی و کامپوزیتی هر یک مزایا و معایب خود را دارد در نوع سرامیکی دندان تراش داده می شود اما در نوع کامپوزیتی تراشی بروی دندان داده نمی شود یا تراش دندان کم است استحکام و مقاومت لمینیت های سرامیکی بسیار بیشتر از لمینیت های کامپوزیتی می باشد . با بکارگیری هر دو این لمینیت ها می توان در خشندگی و زیبایی منحصر به فردی را بروی دندان ها بوجود آورد .
  • نحوه ساخت لمینیت دندان به چه صورت می باشد ؟

    فشردگی و درد قفسه سینه و درد قسمت بالای بدن مهم ترین علائم سکته قلبیدر صورتی که جنس لمینیت انتخابی از سرامیک باشد نیاز به ساخت این لمینیت در لابراتور است ، بعد از تراشیدن مینا قالبی از روی دندان ها تهیه می شود و برای ساخت به لابراتور ارسال می شود اما در لمینیت های کامپوزیتی به صورت مستقیم بدون تراشیدن مینا توسط دندانپزشک زیبایی لمینیت بروی دندان فیکس می شود.
  • با بکارگیری لمینیت دندان می توان چه مشکلاتی را برطرف کرد ؟

    با استفاده از لمینیت دندان می توان دندان ها را از حالت بدرنگی در آورد و دندان ها را سفید و درخشنده کرد . برای از بین بردن نامرتبی های جزئی و فاصله باز میان دندان لمینیت دندان گزینه مناسبی می باشد . البته باید در نظر داشت که برای رفع تمامی این مشکلات می توان از سایر روش های دیگر دندانپزشکی استفاده کرد که این بستگی به برررسی و صلاحدید پزشک دارد . با لمینیت کردن دندان می توان فرم بسیار زیبایی را در دندان ها ایجاد کرد .

ارتباط با واحد دندانپزشکی

05138331701-5
تلفن ثابت
عنوان البريد الإلكتروني هذا محمي من روبوتات السبام. يجب عليك تفعيل الجافاسكربت لرؤيته.
ایمیل

خبرنامه کلینیک دندانپزشکی

برای دریافت خبرنامه و آفرهای ما عضو شوید